Friday, November 15, 2013

ESP



Merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi prosess sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting . Berbanding protein dari sumn=ber daging, telur dan tenusu. ESP adalah rendah lemak dan bebas laktos dan kolestrol.

Kebanyakan set-set Shaklee memang memerlukan ESP. Mari kita lihat apa kelebihan ESP sehingga menjadi produk terlaris dalam Shaklee.

Apa Kelebihan ESP

  • ESP dapat membantu membaik pulih keadaan kulit. Tak kira apa masalah kulit yang anda hadapi, Antaranya jerawat, kulit kusam, mencerahkan kulit, memudarkan jeragat serta memudarkan parut jerawat.
  • Juga membantu dalam proses penurunan berat badan. Terutama bagi ibu-ibu menyusu jika di ambil bersama-sama alfalfa. Ia membantu anda kenyang dengan lebih lama.
  • Terkenal sebagai milkbookster terbaik di kalangan ibu-ibu menyusu. Juga dapat memekatkan susu ibu . Bayi akan lebih kenyang.
  • Mempercepatkan penyembuhan luka serta merperbaiki tisu-tisu kulit.
  • Dapat mengurangkan gastrik bagi penghidap gastrik .
  • Bagi ibu hamil, ia dapat memberi tenaga sepanjang tempoh kehamilan. Juga dapat menyediakan ibu kea rah penyusuan. Selalunya baby Shaklee akan mendapat kelebihan ESP dari dalam kandungan lagi.
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sekian..

Semoga blog ini memberi manfaat kepada semua.